Handler med føderale offentlige organer kan være meget indbringende for de mennesker, som lean hvordan man manøvrere gennem labyrinten af registreringer, certificeringer og forordninger. Men hvis du er klar til at starte, det er de første skridt du skal tage for at åbne døren for føderale forretningsmuligheder.
Trin 1: Find dit produkt eller din service.
Det er nødvendigt at kende koden nordamerikanske industri klassifikation System (NAICS) og føderale levere klassificering (FSC) koden for dit produkt eller din service. De fleste forbundsregeringen produkt/service programoversigter og indkøb er identificeret ved deres NAICS kode og/eller FSC kode. Du kan finde de koder, der vedrører din virksomhed på disse websteder: NAICS koder: og FSC koder:
Trin 2. Check med Small Business Administration (SBA) til at bestemme, at virksomheden henhører under tabellen etablerede små virksomheder størrelse standarder baseret på NAICS. www.SBA.gov du kan blive meget overrasket over, hvor stor en virksomhed kan være og stadig betragtes som “små” i øjnene af den føderale regering.
Trin 3: Få et DUNS-nummer fra Dunn & Bradstreet. Dette er en business id-nummer, der er brugt meget som en person bruger et CPR-nummer. Hvis du ikke har et DUNS-nummer, skal du kontakte Dun og Bradstreet for at få en. www.dnb.com der er ingen afgift for at tildele et DUNS-nummer og du skal have en til at fortsætte.
Trin 4: Registrer i centraliseret entreprenør registrering (CCR) System.
Du skal være registreret i CCR skal indgås en kontrakt fra enhver føderale civile eller militære agenturer. CCR er en database, der er designet til at holde oplysninger er relevante for offentlige indkøb og finansielle transaktioner. CCR giver dig også mulighed for hurtig elektronisk betaling af fakturaerne. www.CCR.gov og du vil få betalt hurtigt!
Trin 5: Bestemme, hvis din virksomhed er berettiget til 8, litra a, SDB eller HUBZone certificering. Disse certificeringer er detaljeret på www.sba.gov. De er væsentlige for virksomheder, der ejes af personer, der har oplevet en form for ulempe i erhvervsklimaet. Dette kan være baseret på økonomiske faktorer, race eller geografisk placering. Virksomheder med disse certificeringer kan konkurrere om jordudtagning kontrakter – disse kontrakter, der er særligt udpeget til certificerede virksomheder.
Trin 6: Registrer Online repræsentationer og certificeringer anvendelsen (ORCA).
ORCA er et helt nyt e-forvaltningsinitiativet, der var designet til at erstatte papiret baseret repræsentationer og certificeringer proces. Dette vil være et centralt opbevaringssted for alle din virksomheds certificeringer og kan tilgås af alle føderale agentur.
Trin 7: Begynder at søge efter aktuelle forbundsregeringen indkøb muligheder.
Identificere aktuelle indkøb muligheder i dit produkt eller service område ved indskrivning på FedBizOpps hjemmeside, civile og militære forbundsregeringen enkelt indgangssted for mange muligheder over $25.000. Når du begynder at søge efter aktuelle åbne bud vil du få en god fornemmelse for markedet for dine produkter og tjenester. www.FedBizOpps.gov
Trin 8: Fortrolig med både den føderale civile og Department of Defense (DoD) kontraherende juridiske procedurer. De føderale erhvervelse regler (langt) kan findes på forsvaret føderale erhvervelse forordning Supplement (DFARS) er placeret på disse er lovbestemmelser for føderale erhvervelser. Mens de ikke er “lys læsning” Hvis du er seriøs omkring føderale indkøb, du har brug at vide og forstå de juridiske krav og regler vedrørende føderale kontrakter. Dette er et godt tidspunkt at kigge efter en advokat, der er erfarne i føderale offentlige indkøbspolitikker.
Trin 9: Undersøge hvis “kom planmæssigt GSA” er rigtige for dig. Føderale agenturer kan bruge General Services Administration’s (GSA) Federal Supply Service (FSS) tidsplan og regeringen bredt erhvervelse kontrakter (GWACs) til at foretage indkøb. Disse forudgodkendte kontrakter bruges til at købe brugte produkter, tjenester og løsninger, der er nødvendige for at opfylde deres opgaver og den daglige drift. Disse muligheder er sjældent annonceret på webstedet FedBizOpps i trin 7 ovenfor, men er normalt konkurrerede blandt prækvalificerede leverandører allerede under kontrakten. www.GSA.gov
Trin 10: Søge yderligere bistand, efter behov, føderale civile og/eller DoD
markedspladser. Indkøb teknisk bistand Centers (PTACs) er føderalt finansieret organisationer, der tilbyder gratis hjælp. PTACs kan findes på
Trin 11: Gør dig bekendt med budgetoverslagene for din målrettede agenturer. Hver føderale agentur producerer typisk en årlige indkøb prognose, som kræves af denne Small Business Act, som vedligeholdes af deres kontor af lille og dårligt stillede Business udnyttelse (OSDBU) eller tilsvarende. Du kan kontakte hvert agentur OSDBU for detaljerne. www.firstqov.gov. Brug dette budget til at afgøre, om de er gode udsigter for dig.
Trin 12: Udforske underleverance muligheder.
Uanset dit produkt eller service er det vigtigt, at du ikke forsømme en meget store sekundære marked – underleverancer muligheder gennem hovedkontrahenter. Selv om der er ingen enkelt kontaktpunkt for underleverancer muligheder i den føderale civile indkøb markedsplads, er SBAS sub Net en værdifuld kilde til at indhente oplysninger om underentreprise muligheder. Hovedkontrahenter, regering, kommercielle og uddannelsesmæssige enheder, kan sende henvendelser eller bekendtgørelser her. www.SBA.gov/sub-net
For DoD-SADBU hjemmeside lister alle store DoD hovedkontrahenter af staten og giver et kontaktpunkt (Small Business forbindelsesofficer) inden for hvert firma. Undersøge potentielle muligheder med disse virksomheder. Mange af disse virksomheder har også hjemmesider, som kan være nyttige. Partnering med en hovedkontrahent som deres underleverandør kan være en fremragende post platform til den føderale markedsplads.
Trin 13: Undersøge offentlige programmer.
Der er flere SBA programmer, der kan være af interesse for dig, som 8, litra a Business Development Mentor-protegé Program, Small Business Innovation Research Program og Small Business Technology Transfer Research Program og it-ressourcer Netværk. www.SBA.gov
Der er flere DoD programmer, nogle stammer fra de ovennævnte programmer, der kan også være af interesse for dig, som programmet Mentor-protegé, at Small Business Innovation Research Program, og historisk Black Colleges og universiteter og Mindretals institutioner Program. Oplysninger om disse og andre programmer er tilgængelige på webstedet SADBU.
Trin 14: Markedsføre din virksomhed til de rigtige kontakter.
Identificere dine potentielle regeringskunder, forskning deres krav og blive fortrolig med indkøb regler og strategier kræve beslutsomhed, retning, disciplin og ressourcer. Der er mange skaffe organisationer til at overveje, og uddanne dig selv om deres roller og opgaver vil være nogen lille opgave, men vigtigt alligevel.
Når det er tid til at markedsføre dit produkt eller service, præsentere din kapaciteter direkte til de mennesker, der køber den. Hvor det er muligt, arrangere marketing besøg til agenturet projekt- og personale. Levere kataloger og brochurer til nøglepersoner inden for agenturerne. Mange føderale agenturer hold small business messer, at understreger, hvordan du gør forretning med regeringen og give oplysninger om deres program aktiviteter. Indse, at deres tid som din egen, er værdifulde/begrænset. Hvis kampen er god, kan du muligvis give dem en omkostningseffektiv, kvalitet løsning til deres behov.
Gloria Berthold er CEO af TargetGov.tv. Hun underviser føderale regering marketing strategier gennem nationale audio konferencer og i-person foredrag.
Check www.targetgov.tv for mere information.